donderdag 11 februari 2010

i can't see through your fake tan






Lang shirtje dat ik afgelopen zaterdag kocht bij de C&A. C&A heeft een beetje een mutsen-imago, maar soms hebben ze best leuke dingen. Vooral de H&M look-a-likes, of geldt het dan niet meer als echt C&A? Maakt eigenlijk ook niet uit voor die €14,95. :)

Heeft iemand trouwens de stopknop voor de sneeuw al gevonden? Rond kerst vond ik het nog allemaal leuk en aardig, maar nu heb ik het gevoel dat ik in de sneeuwbol van een enthousiaste kleuter zit, die elke keer weer even schudt als de sneeuw weg is. Ik wil weer hakken aan, en wel nu!

3 opmerkingen:

Noor zei

waarom doe jij je benen wijd op een foto meisje?

en waarom ben jij zwanger meisje


grapje schatje van mijn hartje ^^

Noor zei

NOOR DIKKIEDIKT MIRON

Noor zei

Keek jij trouwens vroeger ook vila achterwerk? daar had je inderdaad zo'n rode knop, echt vet man

Een reactie posten